קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

כריך הוופל של רובן בכביסה.

כריך הוופל של רובן בכביסה.
כריך הוופל של רובן עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 50 גרם חלבון 70 גרם של שומן, וסך הכל 1262 קלוריות. 16 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, זרעי קימל, מיונז, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 90%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : כריך הוופל של רובן בכביסה., רובן בכבישה חמה, ו פניני ואפל לחוץ.

הוראות

1
ציוד מיוחד: וופל ברזל
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
2
מחממים התנור ל 250 מעלות F ולהכין גיליון עוגיות עם מתלה קירור על גבי.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה גדולה מוסיפים את קמח השיפון, קמח לכל מטרה, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח ומקציפים יחד כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבירה, חלב, ביצים וזרעי קימל ומקציפים שוב עד שהמרכיבים הרטובים והיבשים מעורבבים היטב, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
5
לרסס את מכשיר הוופל עם ספריי nonstick.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
6
יוצקים על 1 גביע הבלילה לתוך ברזל הוופל שחומם מראש ומבשלים את הוופל על פי ההוראות של יצרנית הוופל. כאשר כל ופל מבושל, מניחים אותו על המדף מוכן בתנור כדי להתחמם. צריך להיות 8 וופלים בסך הכל, או 4 וופלים גדולים אשר ניתן לחתוך לשניים.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
7
הגדל את טמפרטורת התנור ל 400 מעלות F. ברגע שכל הוופלים נעשים, למקם 4 מהם על קרש חיתוך. מעל כל אחד עם כמה פרוסות גבינה, קצת בשר משומר, על 1/2 כוס כרוב כבוש טפטוף עם רוטב אלף האיים. לעשות כמה שכבות, אם תרצה. מעל הכריכים עם הוופלים הנותרים ולמקם בחזרה על המדף.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים גיליון נייר כסף על גבי הכריכים, מוסיפים גיליון עוגיות אחר על גבי נייר הכסף ומניחים מחבת כבדה או לבנה על הסדין כדי ללחוץ על הכריכים. מבשלים בתנור עד שהגבינה נמסה, 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
9
לטאטא את כל החומרים בקערה קטנה עד משולב היטב. חנות מכוסה במקרר.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה באיכות טובה (מומלץ: סטאוט או פורטר)בירה באיכות טובה (מומלץ: סטאוט או פורטר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי קימלזרעי קימל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק בשר משומרפרוס דק בשר משומר2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1צביטהקמצוץ של פלפל שחור טחון גסקמצוץ של פלפל שחור טחון גס2(חוֹרֶף)חזרת מוכנהחזרת מוכנה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיפוןקמח שיפון1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב כבוש, שטוף ומנוקזכרוב כבוש, שטוף ומנוקז3(חוֹרֶף)חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק גבינה שוויצריתפרוס דק גבינה שוויצרית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא קרחלב מלא קר