קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות30
מגזין

כריך צ'יק ' ן בוטנים תאילנדי

כריך צ'יק ' ן בוטנים תאילנדי
המתכון תאילנדי בוטנים Chik ' n כריך מוכן תוך כ 20 דקות, וזה בהחלט מדהים חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 181 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא יספק כ 20 מנות. לך לחנות ותביא לחמניות סנדוויץ', רוטב בוטנים, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: כריך צ'יק ' ן חצוף., סנדוויץ ' צ'יק ' ן חריף, ו כריך שרימפס חריף עם סלט כרוב תאילנדי.

הוראות

1
לבשל קציצות לפי ההוראות.
2
בינתיים, לשלב הבא 4 מרכיבים.
3
מורחים את הצדדים לחתוך של לחמניות עם חמאת בוטנים; למלא עם קציצות וסלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הראטס המקורי Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות