קושימומחה
מוכן ב16 שעות, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

כריך קציצות מטוגן עם ג'יארדיניירה

כריך קציצות מטוגן עם ג'יארדיניירה
ניתן להכין את המתכון כריך קציצות מטוגן עם ג'יארדיניירה בערך 16 שעות ו 45 דקות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 144 גרם חלבון, 147 גרם שומן, ובסך הכל 2138 קלוריות. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. אם יש לך לחמניות ג'בטה, צ' אק טחון, פרובולון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 529 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 98%. ציון זה מצוין. מתכונים דומים: כריך קציצות מטוגן עם ג'יארדיניירה, כריך בקר איטלקי מיושן עם ג'יארדיניירה ביתית, פלפלים מתוקים, צ' יפס מטוגן סויה וברוקולי ראבה, ו כריך קציצה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
לקציצות: חממו את התנור לצלייה. בקערת ערבוב גדולה מקציפים יחד את הביצים, הרומנו, הפטרוזיליה, השום ומעט מלח ופלפל עד שהכל משולב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כדורי בשרכדורי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
גבינת רומנוגבינת רומנו
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
תנורתנור
3
הוסף פנימה את הבשרים הטחונים ופירורי הלחם ובעזרת ידיך שניתנו לאלוהים, קבל אחריו וערבב משם. לא לעבוד יתר על המידה את הבשר או שזה יהפוך " בשר-כיכר."אתה רוצה את זה רופף וגמיש. בעזרת הידיים שוב, הכינו 4 קציצות רופפות שיתאימו לגודל הלחם שלכם. (התערובת תיצור לפחות 10 קציצות, תלוי כמה גדולות הלחמניות שלך. אבל אני אוהב להכין כמה קציצות לכריכים ואז לגלגל את השאר להכנת קציצות, שאותן אני מקפיא כדי שיהיו לי קציצות מוכנות.)
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
לחםלחם
גלולגלול
בשרבשר
1
מניחים 1 פרוסת גבינה מכל צד של הלחמניות וצולים בתנור עד שהגבינה שחומה ומבעבעת, 1 עד 2 דקות,אך שמרו! על הלחמניות הגבינות מוסיפים את הקציצות, כף מעל מעט מרינרה, מעליהם כמה פרוסות פלפל ועורמים על איזו ג ' יארדיניירה. אז תאכל להם את הצורה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פלפלפלפל
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מגישים עם עוד רוטב מרינדה בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה