קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כריך רובן הטוב ביותר

כריך רובן הטוב ביותר
מנה אחת מכילה 772 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 70 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לך קטשופ, רוטב צ'ילי, שמנת, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 38% המנה הזאת די גרועה. נסו כריך רייצ'ל (כריך בשר הודו צלוי), כריך ראובן, ו כריך ראובן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת ללא מקל על חום בינוני.חמאה החלק החיצוני של כל פרוסת לחם, מפזרים חצי מהגבינה על החלק הפנימי של פרוסת לחם אחת, העליון עם חצי הכרוב הכבוש, חצי מהרוטב הרוסי, הבשר המשומר, הרוטב הרוסי הנותר, כרוב כבוש, גבינה ולבסוף פרוסת הלחם האחרת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את הכריך למחבת וגריל עד חום זהוב והגבינה נמסה, על 2-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צנון סוסצנון סוס1לימון, מיץלימון, מיץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)בצל, מגורדבצל, מגורד0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2פרוסותשיפון, קלוי קלותשיפון, קלוי קלות1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2(חוֹרֶף)כרוב כבוש, סחוט ומנוקז, קצוץ גסכרוב כבוש, סחוט ומנוקז, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב רוסי (ראה להלן)רוטב רוסי (ראה להלן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוויצרי, מגורר, טמפרטורת החדרשוויצרי, מגורר, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר משומר מבושל, פרוס או מגורר, חםבשר משומר מבושל, פרוס או מגורר, חם