קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

כריכי בקר איטלקיים קלים

כריכי בקר איטלקיים קלים
מתכון זה מ טעם הבית דורש פלפל, כיכרות לחם, פלפל קאיין ורוטב ווסטרשייר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 66%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: כריכי בקר איטלקיים קלים, כריכי בקר איטלקיים לבישול איטי או בשר בקר פפרונצ'יני, ו כריכי בקר איטלקיים לבישול איטי או בשר בקר פפרונצ'יני.

הוראות

1
חותכים צלי לשניים; מניחים בתוך 5 קילו. סיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מפזרים את התיבול האיטלקי, הקאיין והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פלפלפלפל
3
מוסיפים מים. מכסים ומבשלים גבוה במשך 4 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בשרבשר
4
הסר צלי; לגרוס בשר עם שני מזלגות ולחזור לתנור איטי. בקערה גדולה שלבו את הפפרונצ ' יני, הפלפלים, השום, תערובת המרק ורוטב ווסטרשייר; יוצקים על בשר. מכסים ומבשלים על גבוה במשך שעה 1 יותר או עד פלפלים רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
תערובת מרקתערובת מרק
פלפליםפלפלים
שוםשום
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
5
כף תערובת בקר מעל חצאי הלחם התחתונים; החלף צמרות לחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
בקרבקר
6
חותכים כל כיכר לשישה כריכים.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

ניתן לשלב איטלקית עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוזסי עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).