קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות26
מגזין

כריכי בשר ופירה של אשלי.

כריכי בשר ופירה של אשלי.
כריכי קציץ הבשר והפירה של אשלי עשויים להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 863 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. אם יש לכם panko, panko, בייקון מעושן היקורי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו -30 דקות. עם כפית ציון של 85% המנה הזו מעולה. נסו כריכי בשר ופירה של אשלי., פירה ממולאים קציץ בשר, ו קאפקייקס קציץ בשר עם זיגוג פירה תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכינו קציץ בשר: מחממים תנור ל-32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
דופק קצוץ בייקון 4 עד 5 פעמים במעבד מזון עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מערבבים בייקון, חזיר, ו -8 מרכיבים הבאים, באמצעות הידיים.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
חזירחזיר
4
העברת תערובת חזיר כדי קל משומן 8 1/2-x 4 1/2 אינץ ' loafpan.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
5
אופים ב 325 במשך 1 שעה ו 45 דקות עד 2 שעות או עד מדחום בשר מוכנס במרכז רושם 16
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
הכן רוטב: לבשל פרוסות בייקון במחבת ברזל יצוק גדולה 8 עד 10 דקות או עד פריך; להסיר בייקון, ולנקז על מגבות נייר, הזמנת טפטוף במחבת. הגבר את החום לגובה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
מוסיפים עגבניות, חותכים צדדים, ופרוסות בצל. מבשלים 6 עד 7 דקות בכל צד או עד חרוך.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
8
הסר מהחום. עגבניות דופק, בצל, חומץ, והבא 2 מרכיבים במעבד מזון רק עד קצוץ גס ושילוב. מערבבים בבייקון.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
בצלבצל
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
הכן תפוחי אדמה: מטגן מחממים עם מתלה תנור ממוקם בעמדה האמצעית. תביא יוקון זהב תפוחי אדמה, 1 כף. מלח ים, ומים כדי לכסות לרתיחה בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה; להפחית את החום בינוני, ומבשלים 15 דקות או עד רך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלח יםמלח ים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
10
שלב תפוחי אדמה, panko, ואת הבא 5 מרכיבים בקערה גדולה; מחית עם מחית תפוחי אדמה כדי עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פאנקו.פאנקו.
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
קערהקערה
11
מניחים 12 פרוסות קציץ בשר על מתלה משומן קלות במחבת מטאטא. תערובת תפוחי אדמה כפית בנדיבות על קציץ בשר. צלייה 4 עד 5 דקות או עד תפוחי אדמה זהובים ופריכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
12
מגישים בין פרוסות לחם עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
רוטברוטב

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם5פרוסותחתיכות בייקון מעושנות היקורי, חתוכות לחתיכות 1 אינץחתיכות בייקון מעושנות היקורי, חתוכות לחתיכות 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 חבילת היקורי-פרוסות בייקון מעושנות, קצוץ גס1/2 חבילת היקורי-פרוסות בייקון מעושנות, קצוץ גס24פרוסות לחם לבביות, בגרילפרוסות לחם לבביות, בגריל2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב עגבניות-בייקוןרוטב עגבניות-בייקון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: בצל ירוקמקשטים: בצל ירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל טחון דקפלפל טחון דק12ריבס, קצוץ טרי או קפואקציץ בשרקציץ בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)1קילוגרםצלוי כתף חזיר (תחת בוסטון), קרקעצלוי כתף חזיר (תחת בוסטון), קרקע12ריבס, קצוץ טרי או קפואמחית תפוחי אדמהמחית תפוחי אדמה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום מגורדבצל אדום מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגוררת טריגבינת צ'דר מגוררת טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צ'ילי חריף אסייתי srirachaרוטב צ'ילי חריף אסייתי sriracha680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, חצויעגבניות, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1largesבצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה זהב יוקון, לחתוך לחתיכות בעובי 1 אינץתפוחי אדמה זהב יוקון, לחתוך לחתיכות בעובי 1 אינץ