קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות17
דיאטותפסקאטרית
מגזין

כריכי גבינת טונה

כריכי גבינת טונה
כריכי גבינת טונה עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל של 533 קלוריות. מתכון פסקטרי זה משרת 5 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. אם יש לכם מיונז, חלב, חסה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. נסו טעים בגריל טונאן וכריכי גבינה, כריכי טונה בגריל עם גבינה ואבוקדו, ו כריכי לחם שיפון עם טונה, חמוצים וגבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים. על חמש פרוסות לחם, שכבה 1/2 כוס חסה וכ 1/4 כוס תערובת טונה; למעלה עם הלחם שנותר.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, תערובת מרלו "סקוסו". יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו
ארבעה יקב בריקס פאסו רובלס סנג ' ובזה, מונית, מרלו "סקוסו" תערובת
קליפורני "סופר טוסקני" של סנגיובזה, קברנה סוביניון ומרלו הוא נסיעה מלאה של גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל אוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים ברמזים של פלפל וניל עם גימור ברי מתוק.