קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

כריכי טונה בגריל

כריכי טונה בגריל
כריכי טונה בגריל ואינו מכיל גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 392 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם סלרי, פלפל, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 11 דקות. נסו כריכי טונה ממולאים בגריל, טונה מומסת, ו טונה מומסת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.