קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות14
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריכי סלט סלמון משומר

כריכי סלט סלמון משומר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סנדוויצ'ים סלט סלמון משומר. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 497 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל, גבינת שמנת, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גבינת שמנת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גבינת שמנת טריזים קינוח כקינוח. נסו תבשיל סלמון משומר, שימורי המבורגרים סלמון, ו סלט סלמון לכריכים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.