קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

כריכי סלמון מעושנים עם שקדים קארי

כריכי סלמון מעושנים עם שקדים קארי
כריכי סלמון מעושנים עם שקדים קארי עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 405 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לך שקדים unblanched, שמן צמחי, לחם מחיטה מלאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוח סבתא סמית ' אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קל תפוח פריך עם חמאת בוטנים גרנולה + סוג גרנולה בגידה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו כריכי סלמון מעושנים עם שקדים קארי, כריכי תה סלמון מעושן, ו כריכי תה סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את השקדים ומבשלים על אש מתונה, משליך, עד הזהב, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים את אבקת קארי על השקדים וזורקים למעיל. לבשל, ערבוב, עד השקדים ריחניים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר לקערה ולתת מגניב. מערבבים את היוגורט ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מורחים את תערובת השקדים על חצי פרוסות הלחם. למעלה עם סלמון מעושן, צנוניות ופרוסות תפוח. סגור את הכריכים ומגיש, או לעטוף אותם בנייר שעווה לאריזה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.