קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

כריכי עוף על האש קלים וטעימים בסיר החרס

כריכי עוף על האש קלים וטעימים בסיר החרס
המתכון כריכי עוף ברביקיו קלים וטעימים בסיר קרוק מוכן בעוד כ-8 שעות ו-10 דקות וזה בהחלט מדהים חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה 495 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 292 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא רוטב ברביקיו, לחמניות המבורגר, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: קרמי סיר קרוק משך טאקו עוף, פיקנטי סיר עוף פלפל צ'ילי, ו קרוק סיר עוף בייקון ראנץ פסטה & אוכל טעים צילום ספר בגידה.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן Valravn זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Valravn גפן ישן Zinfandel
Valravn גפן ישן Zinfandel
ארומה מורמת מאוד של רוטב ברי רותח נובעת מהזכוכית. בפה יש מפל של פירות כחולים ואדומים כאחד, המורכב כמויות עצומות של אוכמניות, קסיס ופטל אוכמניות עם הרמז הקלוש ביותר של תפוז דם משתהה סביב היקף הליבה. הוא ממוסגר בטעם מוקה שעועית שוקולד גנאש. הגימור האנרגטי והארוך מציג תחושה של רעננות שמזמינה שתייה נוספת.