קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

Herbed Turkey & Cranberry Sloppy Joes

Herbed Turkey & Cranberry Sloppy Joes
ניתן להכין את המתכון עשבי הודו וחמוציות Sloppy Joes תוך כ-40 דקות . חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -27 גרם חלבון , 11 גרם שומן , ובסך הכל 360 קלוריות . מתאים ל-10 מנות. תמורת $2.42 למנה , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם חרדל דיז'ון, פלפל, מיונז וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 54% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Turkey Sloppy Joes , Turkey Sloppy Joes ו- Turkey Sloppy Joes .

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הודו, הבצל, הסלרי והשום בשמן על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים פנימה את העגבניות, החמוציות המיובשות, רוטב הצ'ילי, המרווה, הטימין, הרוזמרין, המלח והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 6-8 דקות או עד שהטעמים מתערבבים. מערבבים פנימה רוטב חמוציות ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
צווארי עוףצווארי עוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
3
שלבו מיונז וחרדל; למרוח על לחמניות. כף 1/2 כוס תערובת סלופי ג'ו על כל לחמנייה.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פטיט עגבניות חתוכות לקוביות, ללא ציוריכול פטיט עגבניות חתוכות לקוביות, ללא ציור1צלעצלע סלרי, קצוצה דקצלע סלרי, קצוצה דק686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון61אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות11 קילו קישואים,רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין מיובש, מרוסק11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון10לחמניות המבורגר, פיצוללחמניות המבורגר, פיצול756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,עלי מרווה יבשיםעלי מרווה יבשים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ1876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חמוציות מוקרםרוטב חמוציות מוקרם

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

סלופי ג'ו עובד ממש טוב עם פינו נואר, מלבק וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-50 דולר.
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
קוביית וילמט ואלי שלנו כוללת אתרי כרמים נבחרים במחוז יימהיל. היינות נהנים מאותה שלמות בתהליך ייצור היין כמו יינות האחוזה שלנו. אתרים אלה מעובדים באופן בר-קיימא ומצליחים להניב יבול נמוך מאוד. הוא אינו מוקנס או מסונן. זהו יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנין מתוק, חומציות נמוכה וזר מסקרן של עצי יער, דומדמניות אדומות ודובדבנים שחורים. עם שמץ של תבלינים אסיאתיים יש לו קסם שאין להכחישו, משיי ומרקם קטיפתי. כל אלה הם סימני ההיכר של פינו אורגון 2009 הטובים ביותר והם מוצגים היטב ביין זה.