קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

כריכי קציצה טעימים

כריכי קציצה טעימים
כריכי קציצה טעימים עשויים להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 7 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 321 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר חום, אבקת שום, קטשופ וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 110 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. עם כפית ציון 53%, המנה הזו מוצקה. כריכי בקר חמים מהירים וטעימים, כריכי קציצה, ו כריכי תת קציצות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים קציצות ב-1 קו-טי לא משומן. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
שלב את חמשת המרכיבים הבאים; יוצקים מעל קציצות. מכסים ואופים ב 350 כ 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר