קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

לאסי מנגו טבעוני

לאסי מנגו טבעוני
המתכון לאסי מנגו טבעוני מוכן תוך כ 10 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. יש משקה זה 183 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם מנגו, הל, תאריכים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, לאסי מנגו או Aam ki לאסי, איך לעשות לאסי מנגו, ו מנגו לאסי-Aam ki Lassi (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.