קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

לבן מרושל המחץ

לבן מרושל המחץ
ג'ו סלופי לבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 6 מנות עם 363 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. אם יש לך טעם עשן נוזלי, בשר בקר טחון, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עדשים, שעועית לבנה מרושל המחץ, מתוק & חריף לבן צ'דר מרושל המחץ, ו מרושל צ'ורי-ג' ו (צ'וריסו מרושל ג' ו).

הוראות

1
מניחים בשר בקר טחון במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים, תוך ערבוב להתפורר, עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים עודפי שומן. מערבבים פנימה שמנת מרק פטריות (לא מדולל), חלב ועשן נוזלי. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים רק עד שהיא חמה. מערבבים פנימה שמנת חמוצה, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
מלח ופלפלמלח ופלפל
עשן נוזליעשן נוזלי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלבחלב
3
מסירים מהאש.
4
מגישים על לחמניות המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור סלופי ג ' ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון ורוטב עגבניות של סלופי ג ' ו. בורן קוטג ' קאשבורן פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.