קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

לואיזיאנה המבורגרים 2

לואיזיאנה המבורגרים 2
לואיזיאנה המבורגרים 2 עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 1383 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 101 גרם שומן. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גבינת ג'ק עם פלפל, צ' אק טחון, פטרוזיליה שטוחה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו לואיזיאנה גאמבו, שעועית אדומה לואיזיאנה, ו לואיזיאנה גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: שיפודים, להחזקת ההמבורגרים יחד
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
2
עבור מיונז: לקערה, להוסיף את המיונז, חרדל, רוטב חם, cornichons, בצל ירוק, parsleyand somesalt ופלפל. מערבבים לשלב.לטעום ולהתאים תיבול במידת הצורך.מכסה ומקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
GherkinsGherkins
מיונזמיונז
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
עבור המבורגרים:מערבבים יחד את הפפריקה, מלח, פלפל, טימין,קאיין, אבקת אבקות שום בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
שוםשום
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לעצב את הבשר לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
מברשת עם oilandsprinkleboth צדדים עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
6
מפזרים 1 צד של כל קציצה עם תערובת התבלינים, מקפידים לשפשף את התבלינים לתוך הבשר, ואז טפטוף בשמן לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
7
Preheat מחבת agriddle כדי mediumheat.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הוסף thecanola למחבת רק לפני הבישול.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מניחים את ההמבורגרים על המחבת ומבשלים עד חרוך מעט התבלינים יצרו קרום, על 1 1/2 דקות (להיזהר לא לשרוף את התבלינים). Flipthe בורגר מעל, להנמיך את החום בינוני ולהמשיך לבשל כדי doneness הרצוי.מעל כל המבורגר עם 2 פרוסות גבינה במהלך 30 השניות האחרונות של בישול, עד thecheese נמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
תבליניםתבלינים
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
שים את ההמבורגרים על הלחמניות, למעלה עם בשר חזיר, קצת בצל, קצת רוטב מיונז וקצת צ ' יפס. השתמש בשיפוד כדי להחזיק את ההמבורגר יחד.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
בצלבצל
צ ' יפסצ ' יפס
רוטברוטב
גלולגלול
חםחם
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)שמן קנולה ועוד לצחצוחשמן קנולה ועוד לצחצוח1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם5cornichons, חתוך לקוביותcornichons, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1בצל ירוק (חלקים ירוקים לבנים וחיוורים), קצוץ דקבצל ירוק (חלקים ירוקים לבנים וחיוורים), קצוץ דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק הקרקע, 80/20 לערבבצ'אק הקרקע, 80/20 לערבב8פרוסותפרוס דק tasso בשר חזירפרוס דק tasso בשר חזיר11 קילו קישואים,רוטב חריף, או יותר אם תרצה.רוטב חריף, או יותר אם תרצה.2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לזילוףמלח כשר, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז מוכןמיונז מוכן1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)8פרוסותפרוסות דקות נייר פלפל גבינת ג'קפרוסות דקות נייר פלפל גבינת ג'ק4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפסצ'יפס1בצל אדום, קלופים וחותכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץבצל אדום, קלופים וחותכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4לחמניות, פיצוללחמניות, פיצול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מלאחרדל מלא