קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

לזניית בקר מעוררת תיאבון

לזניית בקר מעוררת תיאבון
אף פעם לא יכולים להיות יותר מדי מתכונים עיקריים, אז תנו לסגנאן בקר מעורר השראה. מנה אחת מכילה 641 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. גשו לסופר וקנו בצל, עגבניות טריות, בשר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: עוגת פטריות מעוררת תיאבון, עכברים מעוררי תיאבון, ו לזניית בקר טובה יותר.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו0largesגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף (או מרק בשר בקר, או מים אבל היה טעם שונה)מרק עוף (או מרק בשר בקר, או מים אבל היה טעם שונה)2(חוֹרֶף)קמחקמח1שן שום, קצוץ דקשן שום, קצוץ דק6סדינים לזניה תרד, לא precookסדינים לזניה תרד, לא precook300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה4006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1largesבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1פרוסהגבינת צ'דר, על 25 גרם (או גבינת פרמזן גרוסה)גבינת צ'דר, על 25 גרם (או גבינת פרמזן גרוסה)200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר גרוסה או גבינת מוצרלה 200 גרםגבינת צ'דר גרוסה או גבינת מוצרלה 200 גרם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה450אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ טרי (על 6 קטנים)עגבניות קצוץ טרי (על 6 קטנים)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Casaloste קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.