קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

לחם קישואים בריא יותר

לחם קישואים בריא יותר
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, לחם קישואים בריא יותר יכול להיות מתכון שכדאי לנסות. ארוחת בוקר זו כוללת 486 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 12 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם אגוזי מלך, קינמון טחון, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 55 דקות. לחם קישואים בריא יותר, מאפינס קישואים בריאים יותר, ו תבשיל אטריות עוף וקישואים בריא יותר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים שתי תבניות כיכר בגודל 8 על 4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מקציפים ביצים עד לקבלת תערובת בהירה ומקציפה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים פנימה שמן וסוכר. מערבבים פנימה קישואים ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
קישואיםקישואים
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
4
שלב בקערה קמח לכל מטרה, קמח כוסמת, קינמון, סודה לשתייה, אבקת אפייה, מלח ואגוזים. מערבבים תערובת קמח לתערובת ביצים. מחלקים את הבלילה למחבתות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קמח כוסמתקמח כוסמת
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר לאמצע הכיכר יוצא נקי, 60 עד 70 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי ללחם קישואים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "