קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות13
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם שטוח עם חומוס שעועית לבנה, בצל מקורמל, זיתים שחורים ואנשובי לבן ספרדי

לחם שטוח עם חומוס שעועית לבנה, בצל מקורמל, זיתים שחורים ואנשובי לבן ספרדי
לחם שטוח עם חומוס שעועית לבנה, בצל מקורמל, זיתים שחורים ואנשובי לבן ספרדי הוא pescatarian ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 553 קלוריות. גשו לסופר וקנו מים, סוכר, עלי קורנית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-5 דקות. נסו חומוס שעועית לבנה עם אנשובי ופטרוזיליה, לחם שטוח עם שרימפס וחומוס שעועית לבנה, ו בצל מקורמל & שעועית לבנה Flatbread (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים כל לחם שטוח עם חלק מהחומוס, ואז למעלה עם בצל מקורמל, זיתים, אנשובי.
מרכיבים שתצטרך
בצל מקורמלבצל מקורמל
אנשוביאנשובי
לחם שטוחלחם שטוח
חומוסחומוס
זיתיםזיתים
מורחיםמורחים
2
מקשטים עם עלי טימין טריים.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
3
חותכים לפרוסות ומגישים.
4
במערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, לשלב את השמרים, סוכר, ומים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
5
מערבבים במשך 1 דקה על מהירות נמוכה ולתת לעמוד עד התערובת רק מתחיל בועה. לצרף את וו הבצק ולהוסיף הן קמחים והמלח לתערובת השמרים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמריםשמרים
מלחמלח
6
מערבבים עד שהוא יוצר מסה; הבצק צריך להיות דביק. המשך להוסיף קמח נוסף, במידת הצורך, עד פני השטח הוא יבש מספיק כדי להתמודד ויבש מספיק כדי לגלגל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
7
מחלקים את הבצק ל 4 חתיכות, להתגלגל לתוך כדורים, מברשת קלות עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
8
מניחים על משטח משוריין ומכסים את הכדורים בניילון נצמד ובד נקי ונותנים הוכחה במשך 2 שעות בטמפרטורת החדר; או, מניחים על תבנית אפייה משומנת קלות, מכסים, ונותנים הוכחה לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
9
מחממים גריל או מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
10
כדי ליצור לחם שטוח, לטפוח כל פיסת בצק החוצה לתוך דיסק 5 אינץ ' ומפזרים בנדיבות עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
11
גלגל כל דיסק, על משטח מקומח, למעגל בקוטר 10 אינץ'. לנקב את הבצק בנדיבות עם מזלג כדי למנוע ממנו עולה. גריל או לאפות כל אחד על אבן פיצה או מחבת גיליון משומנת קלות במשך כ 5 דקות או עד הבצק מתחיל לקבל פריך על הקצוות אבל עדיין נשאר לעיס.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
פיצה סטוןפיצה סטון
תנורתנור
גרילגריל
מחבתמחבת
12
מניחים שעועית, שום, הריסה, מיץ לימון, טחינה בקערה של מעבד מזון ולעבד עד חלקה. עם ריצת המכונה, מוסיפים לאט את שמן הזית עד emulsified. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
HarissaHarissa
שוםשום
טחינהטחינה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
13
מחממים שמן וחמאה במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
14
מוסיפים את הבצל והסוכר ומבשלים לאט עד חום זהוב עמוק, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
סוכרסוכר
15
הסר מהחום ומערבבים את הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואאנשובי ספרדי לבןאנשובי ספרדי לבן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לחם, ועוד במידת הצורךקמח לחם, ועוד במידת הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת1השארטימין טרי, לקישוטטימין טרי, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמרים טרייםשמרים טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)harissaharissa2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ניסואז, מגולענים חצויזיתים ניסואז, מגולענים חצוי6largesבצל ספרדי, קלופים, חצוי דק פרוסבצל ספרדי, קלופים, חצוי דק פרוס6ציפורןחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)טחינהטחינה2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, בטמפרטורת החדרמים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לבנה, מבושל, או משומר, סחוט ושטוףשעועית לבנה, מבושל, או משומר, סחוט ושטוף