קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות6
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם שיפון מתובל דני (Sigtebrod)

לחם שיפון מתובל דני (Sigtebrod)
לחם שיפון מתובל דני (Sigtebrod) עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. והוא מספק כ 16 מנות . מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מים חמים, חלב, קמח שיפון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-25 דקות. . נסו לחם שיפון דניname, דייסת לחם שיפון דנית (Øllebrød), ו אגס מתובל Aebelskivers (פנקייק דני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים חלב בסיר בינוני עד לצרוב בועות קטנות נוצרים סביב הקצוות, אבל רק לפני החלב מגיע לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מחבת מחום ומערבבים במים, חמאה, מולסה, סוכר, גרידת תפוז, זרעי אניס, זרעי קימל, הל ומלח; מאפשרים לשלב ולקרר 30 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
גרידה כתומהגרידה כתומה
אניסאניס
הלהל
מולסהמולסה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
באופה לחם, מערבבים את השמרים לתוך המים החמים ולתת לשבת במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מיםמים
שמריםשמרים
4
יוצקים את תערובת חלב מקורר ותבלינים לתוך מכונת הלחם עם תערובת השמרים.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
5
מוסיפים את הקמח למכונת הלחם. הפעל את מכונת הלחם על מחזור הבצק.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
6
גריז שני 9x5 מחבתות כיכר אינץ'. כאשר מחזור הבצק הושלם, להסיר את הבצק מהמכונה, לחלק לשניים, ליצור 2 כיכרות, ולמקם את מחבתות כיכר מוכן. לכסות ולאפשר לעלות במשך 30 דקות, או עד האצבע משאיר שקע קטן כאשר אתה לתקוע את הכיכרות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
7
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
אופים את הלחם עד שהם נשמעים חלולים כאשר טפח על הקרקעית, 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מברשת כיכרות חמות עם חמאה מומסת; מגניב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 C מים חמים (105F עד 110F)1/2 C מים חמים (105F עד 110F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרע אניסזרע אניס3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)caraway seedcaraway seed1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומרזרעי שומר1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה קלהמולסה קלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שיפוןקמח שיפון11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (110 מעלות F / 45 מעלות C)מים חמים (110 מעלות F / 45 מעלות C)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן