קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס דרומי

לחם תירס דרומי
לחם תירס דרומי הוא צמחוני לחם. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 228 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח תירס, ביצים, חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לחם התירס הדרומי של אמא, לחם תירס דרומי, ו לחם תירס חמאה דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קמח, קמח תירס, אבקת אפייה, ומלח בקערת ערבוב גדולה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים ביצים, חלב ושמן בקערת ערבוב קטנה, ערבוב עד מעורבב היטב. לאט לשפוך על תערובת קמח תירס, ערבוב רק עד מרכיבים יבשים הם לחות.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
יוצקים הבלילה לתוך מחבת מרובעת משומנת היטב 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים ב 425 במשך 20 דקות או עד השחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.