קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

לחם תירס ממולא קציץ בשר

לחם תירס ממולא קציץ בשר
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית קטוגנית? קציץ בשר ממולא לחם תירס יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 61 גרם של שומן, וסך הכל 770 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פלפל טרי, ביצה, מאפינס תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: לחם תירס ממולא קציץ בשר, קציץ בשר ממולא, ו קציץ בשר ממולא.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון, קצוץבייקון, קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר פרוסהגבינת צ'דר פרוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמאפינס תירס גדול, מתפורר בידמאפינס תירס גדול, מתפורר ביד11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1ביצה, הוכהביצה, הוכה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרע jalapeno טחוןזרע jalapeno טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין קצוציםעלי טימין קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.