קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות10
מגזין

לחם תירס, נקניק, ורוטב פקאן

לחם תירס, נקניק, ורוטב פקאן
לחם תירס, נקניק, רוטב פקאן יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 537 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם טימין, בצל, פקאן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: לחם תירס, נקניק, ורוטב פקאן, לחם תירס, נקניק, ורוטב פקאן, ו לחם תירס ורוטב נקניק.

הוראות

1
מסדרים מדפים בתנור העליון והתחתון; מחממים עד 121°. חמאה 13x9x2 " צלחת אפייה; להפריש. לפזר cornbreadin שכבה אחת על 2 גליונות אפייה rimmed.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
אופים, ערבוב לעתים קרובות rotatingsheets באמצע, עד שהתייבש, על 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בואו מגניב.
4
העברה לקערת ערבוב verylarge.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
בינתיים, לבשל נקניק ב גדולקילט מעל חום בינוני גבוה, פירוק ל 1/2"-1" חתיכות עם כף עץ, עד השחמה, 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
6
העברה tobowl עם לחם תירס אבל לא לערבב.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
7
מחממים חמאה 3/4 כוס באותה מחבת; תוספות וסלרי ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד מתרכך רק מתחיל חום, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים ללחם תירס בקערה.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
להחזיר מחבת לחום.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים חומץ; מבשלים, משפשפים חתיכות מלחבת תחתית, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
יוצקים לתוך קערה עםעוגיות. בעדינות לקפל 1 1/2 מרק כוסות, פקאן, אם שימוש, פטרוזיליה, מרווה,רוזמרין, טימין.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
פטרוזיליהפטרוזיליה
פקאניםפקאנים
מרקמרק
טימיןטימין
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מוסיפים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
13
בואו מגניב.
14
מחממים תנור ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
15
להקציף 1 1/2 cupsbroth וביצים בקערה קטנה. מקפלים gentlyinto לחם תירס עד משולב היטב, דואג לא לרסק לחם תירס (mixturewill נראה רטוב).
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
16
מעבירים לצלחת מוכנה, מכסים בנייר כסף, ואופים עד מיידתרמומטר מוכנס למרכז של רשם ההלבשה 71°, כ 40 minutes.DO קדימה: ההלבשה יכול להיעשות 1 dayahead. לחשוף; בואו מגניב. כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
17
אופים הלבשה, חשופה, עד שנקבע top הוא השחמה פריך, 40-45 minuteslonger (אם צונן, להוסיף 10-15 דקות).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2בצל צהוב בינוני, קצוץלחם תירס בן יום פאונד, שבור ל 1 1/2 לחם תירס בן יום פאונד, שבור ל 1 1/2 " -2 " חתיכות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(חוֹרֶף)מרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן, מחולקמרק עוף דל נתרן, מחולק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים (אופציונלי)אגוזי פקאן קצוצים (אופציונלי)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות ארוחת בוקר קישורים, תרמילים הוסרונקניקיות ארוחת בוקר קישורים, תרמילים הוסרו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח ועוד לתבנית אפייה(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח ועוד לתבנית אפייה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת ללחם תירס. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.