קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס עם משמש קארי צ'אטני

לחם תירס עם משמש קארי צ'אטני
זה עובד טוב כמו לחם. אם יש לכם קמח, חמאה, אבקת אפייה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: לחם תירס עם צ'אטני עגבניות, וירג'יניה האם ומלון תפוח צ' אטני על כדורי לחם תירס, ו לחם תירס-רוטב משמש עם רוזמרין.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
2
כדי להכין לחם תירס, כפית קמח קלות לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קמח, קמח תירס, אבקת אפייה, ו 3/4 כפית מלח בקערה גדולה, ערבוב עם מקצף; לעשות באר במרכז התערובת.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים חלב חמאה, חמאה, 2 כפות דבש וביצים, ערבוב עם מקצף; מוסיפים לתערובת קמח, ערבוב רק עד לח. הבלילה כפית לתוך 13 x 9 אינץ תבנית אפייה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים ב 400 במשך 15 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
6
חותכים לריבועים 24 (2 1/4 אינץ').
7
כדי להכין צ ' אטני, לבשל בייקון בסיר בינוני על חום בינוני גבוה עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר בייקון מחבת, הזמנת 1 כפית טפטוף במחבת. קותלי חזיר מתפוררים, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים בצל ואבקת קארי לטפטופים במחבת; מטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים משמשים ושאר החומרים; מבשלים 3 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר מהחום; מערבבים בבייקון מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
12
מגישים צ ' אטני עם לחם תירס.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים קצוצים (בערך 4 בינוניים)משמשים קצוצים (בערך 4 בינוניים)2פרוסותפרוסות בייקון, חתוכות לחתיכות 2 אינץפרוסות בייקון, חתוכות לחתיכות 2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות3largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץ דקפלפל חלפיניו קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתוכים לקוביות Vidalia או בצל מתוק אחרחתוכים לקוביות Vidalia או בצל מתוק אחר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.