קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות4
ציון בריאות14
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחמניות לובסטר דל שומן

לחמניות לובסטר דל שומן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לחמניות לובסטר דל שומן. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . גשו לסופר וקנו עגבניות רומה, לחמניות נקניקיות, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 9 דקות. נסו כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו אוכלים על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר לחמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים בקערה בינונית. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני. לרסס קלות קרביים של לחמניות עם תרסיס בישול בטעם חמאה, ומקום, ריססו צדדים למטה, במחבת. מבשלים 1 עד 2 דקות או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
שכבות לחמניות באופן שווה עם עלי חסה, פרוסות עגבניות, תערובת לובסטר.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru
Simonnet-Febvre Chablis Les Preuses Grand Cru
על האף יש ניחוחות פרחוניים, מעושנים ומינרליים. לאחר גיל יש גם ניחוח מצומק, כמו גם הערות של תבלינים, אבקה ודבש. עדינות, עדינות ומינרליות מאפיינות את היין הזה. בתחילה הוא עדין בפה, אבל מאוחר יותר מתחזק ולאחר מכן שומר על כוח זה.לשתות עם דגים ועופות ברוטב לבן, רכיכה וכבד אווז.