קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות9
מגזין

לחמניות סושי חמאת בוטנים וריבה

לחמניות סושי חמאת בוטנים וריבה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' ouvre, אז תנו הזדמנות ל חמאת בוטנים וריבה סושי רולס. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 451 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. גשו לסופר וקנו לחם, חמאת בוטנים עם שמנת jif®, ריבת תות ® smucker, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל יפני. . , שהוא מוצק. נסו סושי חמאת בוטנים וריבה, חמאת בוטנים לחם מטוגן סושי רולס, ו לחמניות חמאת בוטנים וריבה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר קרום מן הלחם. עם מערוך או מרק גדול יכול, שטוח לחלוטין לחם.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
2
מורחים 1 כף חמאת בוטנים Jif ו 1 כף של פירות Smucker להפיץ על כל פרוסת לחם.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
אחוז שומןאחוז שומן
3
מגלגלים כל פרוסה לתוך ספירלה הדוקה.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
חותכים כל ספירלה ל 4 חתיכות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גבריאלסקלוף Chenin בלאן. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.