קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

לימון דשא ועוף לחמניות קיץ

לימון דשא ועוף לחמניות קיץ
לימון דשא ועוף לחמניות קיץ נטול גלוטן,, חלב חינם, ו ומספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 143 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. גשו לסופר וקנו חזה עוף, רוטב דגים, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-20 דקות. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 36%. נסו מרק עוף עם עשב לימון, מרק עוף עם עשב לימון, ו עוף עשב לימון עם אפריון אורזו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה. מתבלים את העוף במלח ומבשלים במים רותחים עד שכבר לא ורוד במרכז, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
להעביר מגש גדול ולאפשר להתקרר לחלוטין במקרר. לגרוס לחתיכות קטנות פעם התקרר.
3
מערבבים את העוף הגרוס, ג ' ינג ' ר, פלפל חלפיניו, מלפפון, בזיליקום, מנטה, כוסברה, דשא לימון, ובוטנים בקערת ערבוב גדולה; לזרוק עד מופץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עשב לימוןעשב לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
בוטניםבוטנים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
באזיל!באזיל!
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מקציפים יחד את רוטב הדגים, מיץ ליים, סוכר, שמן שומשום ושמן בוטנים בקערה קטנה; מוסיפים לתערובת העוף ומערבבים עם הידיים עד מצופה באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
שמן בוטניםשמן בוטנים
שמן שומשוםשמן שומשום
עוף שלםעוף שלם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
ממלאים מחבת רדודה במים חמים. לטבול את עטיפות נייר האורז במים החמים עד אחד רך בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
מיםמים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מורחים את נייר האורז על משטח נקי ושטוח.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
מורחיםמורחים
7
מניחים 1 עלה חסה במרכז גיליון נייר אורז; מורחים כ 1/3 כוס של תערובת העוף על עלה החסה. מקפלים את הקצה התחתון של נייר האורז על החלק העליון של התערובת ולאחר מכן להתגלגל לתוך גליל. חזור עד שכל החומרים משמשים.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
גלולגלול
8
חותכים לחצאים כדי לשרת.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים ודקים-מלפפון ללא זרע juliennedקלופים ודקים-מלפפון ללא זרע julienned596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה2(חוֹרֶף)שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים טחוניםעלי נענע טריים טחונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים על הקרקעבוטנים על הקרקע2(חוֹרֶף)חלפיניו טחון טרי צ'ילהחלפיניו טחון טרי צ'ילה2(חוֹרֶף)עשב לימון טחוןעשב לימון טחון16עליםחסה עלה אדוםחסה עלה אדום3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן16עטיפות נייר אורזעטיפות נייר אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור וללא עצמותחזה עוף ללא עור וללא עצמות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום תאילנדי טחוןעלים בזיליקום תאילנדי טחון2(יכול להיות או להרחיק)סוכר לבןסוכר לבן