קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

לינגוויני עם עגבניות במרינדה ובזיליקום

לינגוויני עם עגבניות במרינדה ובזיליקום
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו לינגוויני עם עגבנייה כבושה ובזיליקום. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 12 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 307 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. לכו לחנות ואספו גבינת פרמזן, עגבניות שזיפים, מלח ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. עם כפית ציון 64%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עגבניות בזיליקום לינגוויני, עגבניה צלויה ופלפל אדום לינגוויני עם בזיליקום טרי, ו שרימפס, עגבניות ובזיליקום לינגוויני עם סיבובי גבינת עיזים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; לזרוק לציפוי.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 1 שעה. בינתיים, הכינו לינגוויני לפי הוראות החבילה; לְנַקֵז.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
3
מוסיפים לתערובת העגבניות; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
4
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
5
מגישים חם.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המוט ושנדון אימפריאל עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל
מואט ושנדון אימפריאל
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר. ניחוחותיו קורנים וחושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים). החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.