קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

לינגוויני עם רוטב אלפרדו שמנת

לינגוויני עם רוטב אלפרדו שמנת
לינגוויני עם רוטב אלפרדו שמנת עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 12 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל של 281 קלוריות. 44 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. גשו לסופר וקנו מרק עוף, אבקת שום, יוגורט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף אדיר של 90%. נסו עשב אלפרדו רוטב מעל לינגוויני, רוטב אלפרדו שמנת, ו לינגוויני עם רוטב סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קמח, אבקת שום ופלפל בסיר. מערבבים מרק עד חלקה. מבשלים ומערבבים עד שהתערובת רותחת ומתעבה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש.
3
מערבבים יוגורט. זורקים עם פסטה ו -4 כפות גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מפזרים פטרוזיליה וגבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טנוטה די ארקנו סטראדן אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלזיונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
2015 היה הבציר החם המושלם-לא חם מדי, בדיוק כמו שצריך. האף משחרר מיד גוונים של יערה וריבת תות, ומסיים בגוון צמחי מרפא של רוזמרין וברוש. על החיך, כוחו של היין הזה מרשים. יש פיצוץ של טעמים, כולם ממוסגרים בחוזקה על ידי חומצות בהירות מוצקות. טעמים נשלטים על ידי חמוציות טארט פטל, נותן דרך גוונים אוכמניות חמקמק אי פעם. הגימור נשלט על ידי שעועית וניל עם פלפל שחור מתמשך וקליפת תפוז. זו שנה מרגשת עבור סנגיובזה ויש לה פוטנציאל לגיל 15-20 שנה.