קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות75
מגזין

ליסה טקסס עוף טאקו הלילה

ליסה טקסס עוף טאקו הלילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל לי ליסה טקסס עוף טאקו הלילה. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 947 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה מן השף Naptime יש 38 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לכם montery ג'ק, שעועית פינטו, לימונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפרי שקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת פרותי עץ הלחם כקינוח. נסו ערב טאקו טבעוני, כוסות טאקו לילה מכוכבים, ו שעועית מטוגנת צמחונית לערב טאקו. (מתכונים דומים).

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתchilula ו גויאס achiote הם faves בבית שלנו)chilula ו גויאס achiote הם faves בבית שלנו)1WES E אומנויות השפה האנגליתאבוקדואבוקדו1WES E אומנויות השפה האנגליתמרק (צמחוני או עוף)מרק (צמחוני או עוף)1WES E אומנויות השפה האנגליתחמאה (smidge)חמאה (smidge)1-2 כפות שמן זית כתית מעולהRo - tel tomatoes (תמיד יש לי מוצר זה נס אבל פחית אחת קטנה של צ'ילי ירוק פחית שלRo - tel tomatoes (תמיד יש לי מוצר זה נס אבל פחית אחת קטנה של צ'ילי ירוק פחית של1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן זית או קנולהשמן זית או קנולה1WES E אומנויות השפה האנגליתחזה עוף (ללא אנטיביוטיקה / אורגני במידת האפשר)חזה עוף (ללא אנטיביוטיקה / אורגני במידת האפשר)1WES E אומנויות השפה האנגליתאבקת צ'יליאבקת צ'ילי1WES E אומנויות השפה האנגליתגבינה-צ'דר או מונרי ג' קגבינה-צ'דר או מונרי ג' ק1קטןקמח ו/או טורטיות תירס (גודל est)קמח ו/או טורטיות תירס (גודל est)1WES E אומנויות השפה האנגליתכמוןכמון1WES E אומנויות השפה האנגליתשוםשום1WES E אומנויות השפה האנגליתאם אתה אוהב תבלין יש קצת רוטב חריף על השולחן (el yucatecoאם אתה אוהב תבלין יש קצת רוטב חריף על השולחן (el yucateco1WES E אומנויות השפה האנגליתלימונים פרוסיםלימונים פרוסים1בצל (Vidalia או ספרדית)בצל (Vidalia או ספרדית)1WES E אומנויות השפה האנגליתדה גאלו כבר מוכןדה גאלו כבר מוכן1-2 כפות שמן זית כתית מעולהשעועית שחורה או פינטושעועית שחורה או פינטו1WES E אומנויות השפה האנגליתאנחנו לא מגישים את זה עם סלסה אלא אם כן יש לי חבילה חדשה של פיקואנחנו לא מגישים את זה עם סלסה אלא אם כן יש לי חבילה חדשה של פיקו1WES E אומנויות השפה האנגליתכרוב אדוםכרוב אדום1WES E אומנויות השפה האנגליתאורזאורז1WES E אומנויות השפה האנגליתמלחמלח1WES E אומנויות השפה האנגליתשמנת חמוצה או יוגורטשמנת חמוצה או יוגורט1WES E אומנויות השפה האנגליתעגבניות קצוץ פשוט עובד כתחליף)עגבניות קצוץ פשוט עובד כתחליף)1WES E אומנויות השפה האנגליתקישוטיםקישוטים

יין מומלץ: פינו נואר, ורוד נוצץ, ריזלינג

פינו נואר, רוזה נוצצת וריזלינג הן בחירות נהדרות למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.