קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפה אגסים

מאפה אגסים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל סנדלר אגס. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 253 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח, קמח, סוכר חום בחוזקהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו קינוח זול. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 38% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סנדלר אגס אוכמניות, מאפה אגסים חריף, ו מאפה אגסים " שיבולת שועל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה; לזרוק בעדינות מעיל. תערובת אגס כפית לתוך צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
שלב 1/2 כוס קמח לכל המטרה ואת 4 מרכיבים הבאים (1/2 כוס קמח לכל המטרה באמצעות מלח) בקערה בינונית, לחתוך 2 כפות מרגרינה צוננת עם בלנדר מאפה או 2 סכינים עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מרגרינהמרגרינה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
מוסיפים חלב, וזורקים במזלג עד שתערובת הקמח לחה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
5
זרוק את הבצק על ידי ערימות כפות על תערובת אגס.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגסאגס
6
מברשת נמסה מרגרינה על בצק, ומפזרים סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מרגרינהמרגרינה
בצקבצק
7
אופים ב 350 במשך 45 דקות או עד השחמה קלה תוסס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה3(חוֹרֶף)1 שעועית וניל שלמה1 שעועית וניל שלמה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאודכובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד2(חוֹרֶף)מרגרינה מקל מצונן, לחתוך לחתיכות קטנותמרגרינה מקל מצונן, לחתוך לחתיכות קטנות2(יכול להיות או להרחיק)מרגרינה, נמסהמרגרינה, נמסה1קילוגרםכוסות פרוס אגס קלוףכוסות פרוס אגס קלוף0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה או קמח לכל מטרהקמח מחיטה מלאה או קמח לכל מטרה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS