קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות10
מגזין

מאפה חם קנטאקי

מאפה חם קנטאקי
מאפה חם קנטאקי דורש סביב 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 339 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 9 מנות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם בייקון, ביצים, גבינה שוויצרית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו קנטאקי חם בראון אופים, רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר, ו רוטב פאדג'חם (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות וון זכייה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.