קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס ג'ינג'ר חמוציות

מאפינס ג'ינג'ר חמוציות
ניתן להכין את המתכון של מאפינס ג'ינג'ר חמוציות בתוך כ-40 דקות . ארוחת בוקר זו מכילה 205 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. המתכון הצמחוני לקטו אובו מגיש 12 ומחירו 35 סנט למנה . זה מושלם לחג המולד . 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, שמן קנולן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 30% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מאפינס חמוציות , מאפינס חמוציות כפול שוקולד , ומאפינס ג'ינג'ר חמוציות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה מערבבים את הביצה, המים, היוגורט, המולסה והשמן. מערבבים את החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים. מקפלים פנימה חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס מיץ ליים, מחולק1/4 כוס מיץ ליים, מחולק
3/4 כוס טורבינדו (גולמי שטוף) סוכר3/4 כוס טורבינדו (גולמי שטוף) סוכר
1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה
1 כוס רוטב סלט ויניגרט יווני1 כוס רוטב סלט ויניגרט יווני
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
נקניק חזיר איטלקי טחוןנקניק חזיר איטלקי טחון
ציוד שתשתמש בו
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
2
ציפו כוסות מאפינס בתרסיס בישול או השתמשו בספינות נייר; ממלאים 3/4 מלא בבלילה.
מרכיבים שתצטרך
1 (12.25 אונקיה) צנצנת SMUCKER'S® ציפוי גלידת קרמל1 (12.25 אונקיה) צנצנת SMUCKER'S® ציפוי גלידת קרמל
ציוד שתשתמש בו
3/4 כוס קרקרים מיניאטוריים בצורת דג3/4 כוס קרקרים מיניאטוריים בצורת דג
3
אופים ב-350 מעלות למשך 18-22 דקות או עד שקיסם הננעץ במאפינס יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
תערובת עוגה צהובה מופחתת שומן (בגודל רגיל)תערובת עוגה צהובה מופחתת שומן (בגודל רגיל)
צבע מאכל משחת ירוק, כתום ושחור, אופציונליצבע מאכל משחת ירוק, כתום ושחור, אופציונלי
לאפות®לאפות®
1 חבילה מופחתת שומן תערובת עוגה צהובה (בגודל רגיל)1 חבילה מופחתת שומן תערובת עוגה צהובה (בגודל רגיל)

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז566 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות טריות או קפואות, קצוצות בצפיפותחמוציות טריות או קפואות, קצוצות בצפיפות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1236 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל נטול שומןיוגורט רגיל נטול שומן1236 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל נטול שומןיוגורט רגיל נטול שומן281אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1126 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן