קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס גזר צ'יה כוסמין

מאפינס גזר צ'יה כוסמין
מאפינס גזר צ'יה כוסמין יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 266 קלוריות. והוא יספק כ 9 מנות. גשו לסופר וקנו תבלין דלעת, אבקת אפייה, חלב לא חלבי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: מאפינס דלעת גזר בריא, דלעת Chia כוסמין סקופין, ו [] 5 מרכיבים כוסמין & Chia Seeds לחם בננה, ידידותי לטבעונות.

הוראות

1
מחממים תנור ל-375F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים מרכיבים יבשים יחד בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מערבבים מרכיבים רטובים יחד בקערה בגודל בינוני ומוסיפים רטובים לייבוש, ערבוב עד בשילוב. כפית לתוך פח מאפין משומן. מבשלים 25-27 דקות.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים ממותק (או 1 כוס בננה מחית יעבוד)רסק תפוחים ממותק (או 1 כוס בננה מחית יעבוד)2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)cacao nibs עבור מחנק ותזונהcacao nibs עבור מחנק ותזונה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (השתמשתי 1/2 כוס מיץ עיסת + 1/2 כוס גזר מגורר)גזר מגורר (השתמשתי 1/2 כוס מיץ עיסת + 1/2 כוס גזר מגורר)2(חוֹרֶף)זרעי צ'יה (או 2 t פשתן טחון)זרעי צ'יה (או 2 t פשתן טחון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 T חלב לא חלבי2 T חלב לא חלבי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2(יכול להיות או להרחיק)תבלין דלעת (או לערבב של 1 t קינמון ו 1/4 t. כל אחד אגוז מוסקט וג'ינג'ר)תבלין דלעת (או לערבב של 1 t קינמון ו 1/4 t. כל אחד אגוז מוסקט וג'ינג'ר)3(חוֹרֶף)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמין (ראה הערה להלן)קמח כוסמין (ראה הערה להלן)3(חוֹרֶף)סוכר (השתמשתי sucanat, אבל עבודות רגילות)סוכר (השתמשתי sucanat, אבל עבודות רגילות)2(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי