קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס משמש-שקדים

מאפינס משמש-שקדים
מאפינס משמש-שקדים יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 175 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך קמח, שקדים, חלב חמאה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו בננה-מאפינס שקדים עם Streusel שקדים, אוטיס Spunkmeyer עוגיות פרג שקדים-להפוך מאפינס טעים בבית, ו עוגת שקדים משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים שימורים ותמצית שקדים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כף קלה נמרחת לתוך כוסות מדידה יבשות, ורמה עם סכין.
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
4
מערבבים קמחים, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ומלח בקערה גדולה; לעשות גם במרכז התערובת.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים את הסוכר החום, ביצה, ביצה לבן בקערה בינונית, ומערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חלבוניםחלבונים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מוסיפים את חלב החמאה, שמן קנולה, קליפת תפוז, וניל, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
שמן קנולהשמן קנולה
ונילוניל
7
מוסיפים לתערובת הקמח, ערבוב רק עד לח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
8
כף 2 כפות הבלילה לתוך כל 12 כוסות מאפין מצופה ספריי בישול. מחלקים את תערובת משמש באופן שווה במרכז של כל כוס מאפין (לא להפיץ על הבלילה), העליון עם הבלילה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
משמשמשמש
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
9
מפזרים את הבלילה באופן שווה עם 2 כפיות סוכר מגורען ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
שקדיםשקדים
10
אופים ב 400 במשך 20 דקות או עד מאפינס באביב בחזרה כאשר נגע קלות במרכז. הפעל סכין או מרית סביב הקצה החיצוני של כל כוס מאפין. בזהירות להסיר כל מאפין, ולמקם על מתלה חוט.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מריתמרית
סכיןסכין

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי משמששימורי משמש2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדולעיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1גדוללבן ביצהלבן ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה דל שומןחלב חמאה דל שומן2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה