קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

מאפינס פקאן ריבס

מאפינס פקאן ריבס
המתכון Rhubarb מאפינס פקאן מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים מוצרי חלב חינם וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום האם. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך אבקת אפייה, פקאן, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מאפינס פקאן ריבס, עוגת תות שדה פקאן, ו קציץ פקאן ריבס תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח ואגוזים. בקערה בינונית, לנצח ביצה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים שמן, קליפת תפוז ומיץ.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
מיץמיץ
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים לקמח בבת אחת ומערבבים רק עד שהבלילה לחה. מערבבים בריבס. [יכול להוסיף מנה של יוגורט חלב רגיל או שמנת חמוצה כדי להבטיח מאפין לח] משמנים קלות 12 כוסות מאפין גדולות וממלאים ¾ מלא.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ריבסריבס
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים ב 350 מעלות F במשך 25 עד 30 דקות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.