קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

"מהמר על רוטב ברביקיו"

תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב רוטב רוטב רוטב, אז תן לי Gamblin' רוטב ברביקיו לנסות. מנה אחת מכילה 41 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 32 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קטשופ, סוכר חום, קינמון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. - שזה לא ניתן לאילתור. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא כריס צלב גפן ישנה זינפנדל. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.