קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות50
ציון בריאות2
מגזין

מהפך מקסיקני רול קופצים

מהפך מקסיקני רול קופצים
מהפך מקסיקני רול קופצים לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 50 מנות עם 47 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר מקסיקני. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, גבינת צ'דר, זיתים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 21%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: רול-אפ מקסיקני, רול-אפ מקסיקני, ו לחמניות לזניה מקסיקניות.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים על טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
מורחיםמורחים
3
מגלגלים היטב ועוטפים בניילון. מקררים במשך שעה 1 או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
לגולל ולחתוך לתוך 1-ב דל. פרוסות.
5
מגישים עם סלסה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פייר לה פטה קרמנט דה לימו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
צבע זהוב בהיר עם ניחוחות וטעמים תוססים של תפוח אפוי, דובדבן לבן ומרנג לימון. מקוויאר גורמה וצדפות ועד פופקורן, פייר לה פפטטה הוא יין רב תכליתי שמשתלב היטב עם מגוון מנות ומטבחים. נסו עם סלט אגסים אסייתי, לחמניות טונה חריפות, או צלעות חזיר ורסק תפוחים.תערובת: 70% שרדונה, 20% שנין בלאן, 10% פינו נואר