קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות18
מגזין

מהפך עוף פטוצ'יני אלפרדו

מהפך עוף פטוצ'יני אלפרדו
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין מהפך עוף פטוצ'יני אלפרדו בבית. מתאים ל-9 מנות. מנה עיקרית זו כוללת 514 קלוריות , 35 גרם חלבון ו -19 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, גבינת ג'ק קולבי-מונטריי, קמח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 55% , שהוא מוצק. נסו מהפך פטוצ'יני עוף ארבע גבינות , מהפך בייקון עוף אלפרדו , ופטוצ'יני עוף אלפרדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים פטוצ'יני לפי הוראות האריזה. בינתיים, במחבת גדולה על אש בינונית, מבשלים את העוף, התיבול האיטלקי ו-2 שיני שום ב-1 כף חמאה עד שהעוף כבר לא ורוד; להסיר ולשמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
בתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיךבתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
באותה מחבת מטגנים פטריות ובצל בשארית החמאה עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
להוסיף את השום הנותר; להקפיץ 1-2 דקות יותר. מערבבים פנימה את הקמח, המלח והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים חלב ושמנת בהדרגה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 1-2 דקות או עד שמסמיך.
5
הוסף את גבינת קולבי-מונטריי ג'ק, עגבניות, שמנת חמוצה, 1/4 כוס גבינת פרמזן ועוף שמור; מבשלים ומערבבים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
6
מסננים פטוצ'יני; להגיש עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
7
מפזרים כל מנה עם 1 כפית של גבינת פרמזן שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

מרכיבים

3(חוֹרֶף)חמאה מופחתת שומן, מחולקתחמאה מופחתת שומן, מחולקת170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1 / 2 כוסות מגורדות שומן מופחת גבינת קולבי-מונטריי ג'ק1-1 / 2 כוסות מגורדות שומן מופחת גבינת קולבי-מונטריי ג'ק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1 / 2 כוסות מגורדות שומן מופחת גבינת קולבי-מונטריי ג'ק1-1 / 2 כוסות מגורדות שומן מופחת גבינת קולבי-מונטריי ג'ק7356 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטוצ'יני חבילהפטוצ'יני חבילה42אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות6שיני שום, טחון, מחולקשיני שום, טחון, מחולק2426 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן גרוסה, מחולקתגבינת פרמזן גרוסה, מחולקת0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס3עגבניות שזיף, קצוץעגבניות שזיף, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., שרדונה לא מוסווה

פינו גריג'יו ושרדונה לא מוקפד הם הבחירות המובילות שלי לפטוצ'יני אלפרדו. מנות אלפרדו קרמיות, גבינות וחמאתיות יכולות להשתלב יפה עם שרדונה לא מצופה או פינו גריג'יו. לה קרמה מונטריי פינו גרי עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
לה קרמה מונטריי פינו גרי
לה קרמה מונטריי פינו גרי
ניחוחות נקטרינה, אגס Bosc, יערה ואבני נהר רטובות. בטעמים מלון, תפוח צהוב ולימון מאייר. חומציות תוססת עם סיומת ארוכה אך מעודנת. היין הזה נהדר לצד סלטים קלילים, במיוחד עם רטבי ויניגרט, ופסטות קלילות, במיוחד עם פירות ים או לימון. נסו גבינת קממבר דביקה ובהחלט איתה פרושוטו!