קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מוס הדרים שמנת

מוס הדרים שמנת
מוס הדרים קרמי דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 217 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 87 סנט למנה מנות. אם יש לכם קליפת ליים נוספת, תמצית תפוז, תוספת מוקצפת וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 15% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: מוס הדרים , פרפה מוס הדרים וקרמל , ועוגת מוס הדרים פירות יער .

הוראות

1
טובלים את שולי שש מנות קינוח אישיות במיץ ליים, ואז בסוכר; לְהַפְרִישׁ. בקערה ממיסים ג'לטין במים רותחים. מערבבים במים קרים. מקררים עד שמסמיך מעט, כ-30 דקות. בינתיים משלבים את הציפוי המוקצף, החלב, קליפת הליים אם רוצים ותמצית התפוז. מקפלים לג'לטין. כפית לתוך מנות קינוח. מכניסים למקרר למשך שעה או עד להתייצבות. רגע לפני ההגשה, מקשטים בדובדבנים וקליפת ליים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קליפת ליים נוספתקליפת ליים נוספת
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
קליפת לייםקליפת ליים
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי למוס. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "