קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

מוס טונה: Spuma di Tonno

מוס טונה: Spuma di Tonno
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? מוס טונה: Spuma di Tonno יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, מיץ לימון, מלח ים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו Spuma Di Tonno, Polpettone di tonno (כיכר טונה איטלקית), ו ספגטי ברוטב טונה ועגבניות (ספגטי אל טונו ופומודורו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הטונה במעבד מזון ודופק כדי לשבור את הדג. עם ריצת המכונה, מוסיפים את החמאה, השמנת, חומץ בלסמי ורוטב סויה ומתמזגים עד לקבלת חלקה. ואז לעצור את המכונה לגרד את הצדדים של קערת המעבד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
רוטב סויהרוטב סויה
חמאהחמאה
קרםקרם
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
מוסיפים את מיץ הלימון ואת הדופק שוב. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל ומתמזגים שוב. בדוק את התיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
3
מגישים בטמפרטורת החדר, או מכסים ומקררים עד 4 ימים. אם מקורר, להחזיר את spuma לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.