קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מוס שוקולד קפוא

מוס שוקולד קפוא
המתכון מוס שוקולד פרוסטי יכול לספק את הכמיהה הקריאולית שלך בסביבה 10 דקות. מנה אחת מכילה 328 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, שמנת מתוקה כבדה, תמצית רום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה די גרוע. נסו עוגת שוקולד פרוסטי, שוקולד פרוסטי, ו שוקולד" קפוא " גלידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים. מקציפים עד שהתערובת תלולית ברכות. כפית לתוך מנות קינוח. להקפיא לפחות 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-Oחבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-O
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. הדואלס ריאס בייקסאס אלברינו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
דואלס ריאס באיקסאס אלברינו
דואלס ריאס באיקסאס אלברינו
פריך, נקי ורענן! פירות ארומטיים בבסיס חומציות מאוזנת היטב. החיך מציע תווים של פרי הדר ואבן, עשבי תיבול ומגע מינרלי נעים בגימור. מורכב, מרענן ונבנה לאוכל.