קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות1
ציון בריאות18
דיאטותפסקאטרית
מגזין

מזון מהיר טונה להמיס

מזון מהיר טונה להמיס
מזון מהיר טונה להמיס הוא pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 623 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם לחם, גבינה, טונה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח ביאנקה גבינה בגריל כקינוח. מתכונים דומים: מזון מהיר: סלט טונה קארי עם ענבים, ממיסים את הלב טונה מומסת, ו עדשים בולונז מ ' לאכול: הספר הקטן של מזון מהיר.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.