קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

מחבת בקר סלסה קלה

מחבת בקר סלסה קלה
מחבת בקר סלסה קלה עשויה להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 587 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו מקרוני דלוקס & ארוחת ערב גבינה, מים, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו מחבת בקר סלסה בסיר אחד, מחבת בקר סלסה בסיר אחד, ו מחבת בקר וסלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר חום במחבת גדולה; ניקוז. חזור למחבת.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מים, סלסה ומקרוני; מערבבים. מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים על אש נמוכה 10 דקות. או עד מקרוני הוא רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים ברוטב תירס וגבינה; לבשל 2 דקות. או עד מחומם דרך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינהרוטב גבינה
מקרונימקרוני
סלסהסלסה
מיםמים
תירסתירס
3
למעלה עם גבינה מגוררת ובצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino נוצץ רוזה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.