קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

מחווני דרום מערב אמריקאים גדולים עם אגס דוקרני וסלסה אבוקדו בגריל

מחווני דרום מערב אמריקאים גדולים עם אגס דוקרני וסלסה אבוקדו בגריל
המתכון הגדול דרום מערב אמריקה מחוונים עם אגס דוקרני סלסה אבוקדו בגריל יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 1183 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 89 גרם של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם אגסים קוצניים, רצועות טורטייה מטוגנות, קקטוס רך, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו חזה ברווז בגריל עם רוטב ברביקיו אגס עוקצני, מחווני הודו דרום מערב מעל סלט אבוקדו חריף, ו מחווני קינואה דרום מערב עם רוטב שמנת אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל משומן ל-400 מעלות או מחממים מחבת גריל משומנת.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
לסלסה: פורסים את הבצל האדום לפרוסות עבות, בעובי של 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
סלסהסלסה
3
חותכים אבוקדו לשניים ולהסיר את הבורות. גריל חצאי בצל ואבוקדו על גריל משומן עד חרוך מעט.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר את הבצל ללוח חיתוך וקוביות. כף בשר אבוקדו לתוך קערה ולהוסיף 1/2 כוס בצל אדום קצוץ. מערבבים את קקטוס חתוך, כוסברה, כמון ורוטב פלפל צ ' יפוטלה. מועכים את התערובת ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
כמוןכמון
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
קערהקערה
5
מוסיפים את השום, עגבניות ומיץ ליים ומשלבים היטב. מתבלים במלח ופלפל כשרים, לפי הטעם. לחץ על עטיפת פלסטיק על פני השטח של סלסה לכסות בקירור עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
סלסהסלסה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
עבור המחוונים:בקערה גדולה, לשלב את הבשר, צ 'וריסו, צ' יפס טורטיה, 2 כפיות מלח 3/4 פלפל כפית ומערבבים בעדינות. טופס לתוך 18 סיבובים בגודל כדור גולף, ולאחר מכן לשטח וצורה לגודל כדי להתאים את הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
צ ' וריסוצ ' וריסו
פלפלפלפל
בקרבקר
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
תשמן את הגריל ותשים את ההמבורגרים על הגריל. אוהל ההמבורגרים עם נייר כסף או מחבת מלון להשפריץ עם מים כדי ליצור קיטור. גריל את ההמבורגרים עד doneness הרצוי, על 3 דקות לכל צד עבור בינוני. לאחר הפיכת, לחלק את פרוסות מונטריי ג ' ק בין ההמבורגרים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
8
שים את הלחמניות על הגריל וסגור את המכסה עד הגבינה נמסה לחמניות קלויים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
לקרמה:בקערה קטנה, להקציף יחד את קרם ורוטב חריף צ ' יפוטלה, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
שים את ההמבורגרים על תחתיות רול ולמעלה עם סלסה וקרמה. כיסוי עם חולצות רול. ממלאים את האגסים הקוצניים עם רצועות טורטייה ומגישים לצד המחוונים.
מרכיבים שתצטרך
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
אגסאגס
סלסהסלסה
גלולגלול

מרכיבים

2אבוקדו בשלאבוקדו בשל1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)קקטוס במכרז, חתוך לקוביות (ראה הערה)קקטוס במכרז, חתוך לקוביות (ראה הערה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם מקסיקנה, לקישוטקרם מקסיקנה, לקישוט1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טחון דק צ'וריסו מקסיקני טריטחון דק צ'וריסו מקסיקני טרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)80% צ'אק קרקע טרי80% צ'אק קרקע טרי1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1ליים, מיץליים, מיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מונטריי, פרוסהגבינת מונטריי, פרוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, עבור מתלה גרילשמן, עבור מתלה גריל6אגסים קוצניים בשלים, חלולים, לקישוטאגסים קוצניים בשלים, חלולים, לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל צ'יפוטלה (מומלץ: טבסקו)רוטב פלפל צ'יפוטלה (מומלץ: טבסקו)6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1קטןתיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)1עגבניה רומה טרייה, זרע וחתוך לקוביותעגבניה רומה טרייה, זרע וחתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי טורטייה כתוששבבי טורטייה כתוש1רצועהטורטיה מטוגנת, לקישוטטורטיה מטוגנת, לקישוט18לחמניות שמרים מאפייה טרי, על 2 1/2 אינץ ' מרובע, לחתוך 1/2 אופקיתלחמניות שמרים מאפייה טרי, על 2 1/2 אינץ ' מרובע, לחתוך 1/2 אופקית