קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות36
מגזין

מטבל טונה וסלמון

מטבל טונה וסלמון
מתכון טונן סלמון סושי מטבל מוכן תוך כ 5 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון יפני. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 363 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו רוטב סושי חריף, בצל ירוק, רוטב סויה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. נסו המבורגרים סושי טונה, פריך טונה " סושי, ו כוסות סושי אבוקדו Tunan (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוביית טונה וסלמון לחתיכות קטנות ולזרוק עם בצל וגזר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
2
להוסיף רוטב סושי חריף, רוטב סויה, ושמן שומשום לפי הטעם, ולאחר מכן לחץ לתוך צלחת timbale קטנה. שחרר קצוות עם סכין וצא לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
מפזרים זרעי שומשום על גבי ומגישים עם שבבים לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה