קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים חם

מטבל סרטנים חם
צריך פסקטריאן הר ד ' אובר? מטבל סרטנים חם יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 12 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 332 קלוריות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. אם יש לכם גבינת שמנת, בצל ירוק, צ'יפס פיתה אפוי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו מטבל סרטן ארטישוק, מטבל גבינת פטה חם פיקנטי, ו מטבל סרטנים חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר כבד גדול מחממים את גבינת השמנת, המיונז, מיץ הלימון, רוטב ווסטרשייר ושרי אם רוצים על אש נמוכה, תוך ערבוב לעיתים קרובות. מערבבים פנימה סרטנים ובצל; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים חם עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. לאפיס לונה שרדונה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לפיס לונה שרדונה
לפיס לונה שרדונה
גרידת תפוז, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. בעל גוף מלא, רענן ומלא חיים, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור חמאה מלוח.