קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

מטבל שרימפס

מטבל שרימפס
מטבל שרימפס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההזדקנות שלך. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -45 גרם חלבון , 47 גרם שומן ובסך הכל 688 קלוריות . אם יש לכם בצל פנינה, ג'לי פלפל, שרימפס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 יאמרו שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 55% . מתכונים דומים: מטבל שרימפס , מטבל שרימפס ומטבל שרימפס .

הוראות

1
מערבבים במעבד מזון את גבינת השמנת והמיונז ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. לאחר מכן, מוסיפים את השמנת החמוצה והביצים ומערבבים עד לאיחוד. לאחר מכן מוסיפים פנימה את השרימפס, בצל הפנינה, הבצל הירוק והסלרי, ומעבדים עד שהם מתערבבים יחד. שולפים את המטבל על צלחת הגשה ויוצרים תלולית גדולה עם חור בחלק העליון. ממלאים את החור בג'לי פלפלים ומעליו עירית.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובהאוכמניות טריות ונענע ובננות פרוסות נוספות, לא חובה
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
בצל פנינהבצל פנינה
ג ' לי פלפלג ' לי פלפל
קיסמים מצומצמיםקיסמים מצומצמים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
3 תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות3 תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
(רצוי בגידול טבעי)(רצוי בגידול טבעי)
שרימפסשרימפס
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
ג'ימי צהוב, כתום וחוםג'ימי צהוב, כתום וחום
ציוד שתשתמש בו
ביצה בתוספת 1 כף חלבביצה בתוספת 1 כף חלב
2
מגישים עם נקודות טוסט לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק2 כפות תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף מונטריאול סטייק תיבול של מקורמיק

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. פסקל ג'וליבט סאנסר עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-29 דולר לבקבוק.
פסקל ז'וליבט סאנסר
פסקל ז'וליבט סאנסר
צבע חיוור ומלא חיים. פסקל ג'וליבט סאנסר משנת 2011 רענן, נקי וצועק עם חמיצות עזה. על החיך הוא רענן ומפותל בחוזקה; החומציות מתמתן על ידי שאריות סוכר עדינות מאוד; נקי מאוד; חי, מטורף, צעיר. בסך הכל, יין יבש ואלגנטי.