קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות18
מגזין

מטבל תרד וסרטנים

מטבל תרד וסרטנים
מטבל תרד וסרטנים לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. צופה בדמות שלך? למתכון ללא גלוטן ופסקאטרי זה יש 72 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד גם הר ד ' אובר ידידותי מאוד תקציב. גשו לסופר וקנו פתיתי פלפל, שוט נס, בשר סרטנים גוש, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 63%. ציון זה הוא מוצק. נסו מטבל סרטנים גבינה-תרד, מטבל ארטישוק תרד סרטנים חם, ו מטבל סרטנים ארטישוק תרד מדהים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול על אש נמוכה, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים. מבשלים ומערבבים עד גבינת שמנת נמסה. מערבבים פנימה סרטן; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מעבירים לקערת הגשה; מגישים עם קרקרים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. אתה יכול לנסות את טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.