קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

מיגס

מיגס
מיגס יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1003 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 74 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל, בצל, חטיפי תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 34 דקות. נסו מיגס, חדש Mex Migas, ו מיגס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. ה-CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.